ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ

FAQs

Καλώς Ήρθες στο HorecaNext!

#Horecamember είμαστε εδώ για σένα για να βρεις αυτό που αναζητάς!

Δημιουργήσαμε 11 κεντρικές κατηγορίες που χωρίζονται βάση τη χρήση τους ώστε η πλοήγηση σου να είναι πιο εύκολη και φιλική!

Τι θες να μας ρωτήσεις;


1. Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι παραγγελίας μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι παραγγελίας είναι οι εξής

Ως guest / επισκέπτης μέσω του eshop.

Ως εγγεγραμμένος χρήστης μέσω του eshop.


2. Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό;

Μπορείς να δημιουργήσεις παραγγελία και ως επισκέπτης. Εφόσον δημιουργήσεις λογαριασμό θα είσαι πλέον #Horecamember και θα μπορείς να:

*Να ενημερώνεις τις λίστες παραγγελιών σου.

*Να έχεις πρόσβαση σε παλαιότερες παραγγελίες σου.

*Να λαμβάνεις πρώτος ενημερώσεις για νέα για είδη & προσφορές

*Για επιπλέον ασφάλεια στις συναλλαγές σου και στα προσωπικά σου δεδομένα


3. Ξέχασα τον κωδικό μου;

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ PASSWORD

Σε περίπτωση που δε θυμάσαι τον κωδικό πρόσβασης (password) στο χώρο μελών του www.horecanext.gr, δεν χρειάζεσαι νέα εγγραφή. Πάτησε εδώ και θα λάβεις email με οδηγίες :

- πληκτρολόγησε στο πεδίο το email που δήλωσες κατά την εγγραφή σου, πάτησε συνέχεια και ακολούθησε τη διαδικασία αλλαγής του password.

- στο email σου θα έρθει ένας προσωρινό password (ισχύει για 24 ώρες).

- Κάντε login με αυτό το password και αμέσως άλλαξε το με κάποιο της αρεσκείας σου.


4. Πώς μπορώ να πληρώσω;

α) Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Horecanext δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express και DINERS. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη ……………………….) . Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

β) Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό

Mπορείτε να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς τραπεζών που συνεργαζόμαστε, εισάγοντας στην αιτιολογία τον αριθμό παραγγελίας σας και το επαγγελματικό Α.Φ.Μ σας:


ΤΡΑΠΕΖΑ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
IBAN
EUROBANK
0026.0220.90.0200762975
BIC: ERBKGRAA

GR56 0260 2200 0009 0020 0762 975
ALPHA BANK
101.00.2002308288
BIC: CRBAGRAA

GR42 0140 1010 1010 0200 2308 288
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
5034093216776
BIC: PIRBGRAA
GR02 0172 0340 0050 3409 3216 776
ΕΘΝΙΚΗΣ
04400447092
BIC: ETHNGRAA

GR49 0110 0440 0000 0440 0447 092

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο xxxxxxxxxx ή στο orders@horecanext.gr, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας.


Αγορά με δόσεις
: Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις (έως 60) μέσω της πιστωτικής σας κάρτας.

δ) Πληρωμή μέσω PayPal

Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να εγγραφείτε εδώ, χρησιμοποιώντας την χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα ή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού.

Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Για απορίες και πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές μπορείτε να μεταφερθείτε εδώ. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal διέπονται από τους Όρους & Συνθήκες της υπηρεσίας PayPal. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.


5. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Δικαιούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε αντικατάσταση του, με χρέωση της εταιρείας μας, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

➢ εάν δεν είναι τα είδη που παραγγείλατε, εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους,

➢ εάν η συσκευασία τους είναι κατεστραμμένη ή έχουν κάποιο εμφανές ελάττωμα, εντός 5 ημερών από την παραλαβή τους,

➢ εάν έχουν κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα ή ελλείπει κάποια από τις ιδιότητες που συμφωνήθηκαν μεταξύ μας εντός 14 ημερών από την παράδοση του πράγματος ή για τους λόγους που αναφέρονται στην εμπορική εγγύηση που συνοδεύει το προϊόν, εντός του χρονικού διαστήματος που αναγράφεται σε αυτήν.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, έχετε την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτείτε την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχετε παραλάβει με δήλωση κάθε επιφύλαξης, να επιστρέψετε το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν?

➢ Συμπληρώνοντας και καταχωρώντας την αίτηση επιστροφής προϊόντος. Αναλόγως των λεπτομερειών του αιτήματός σας θα σας αποσταλεί email με περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο επιστροφή των προϊόντων σε εμάς και την επισκευή ή την αντικατάστασή τους ή την επιστροφή χρημάτων, εάν κάτι τέτοιο προβλέπεται ανάλογα με τη φύση του προβλήματος.

➢ Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αυτή θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε μετρητοίς ή έγινε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση τέτοιας κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της εταιρείας μας. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης του τιμήματος μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της εταιρείας μας για την επιστροφή του ποσού, εξαντλείται στην δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με εμάς τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές μας (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με εσάς). Η εταιρεία μας κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας τράπεζα η οποία ρυθμίζεται από την σύμβαση της τράπεζας με εσάς.

Τι άλλο χρειάζεται?

➢ Να κρατήσετε και να μας στείλετε όλα τα έγγραφα τα οποία συνοδεύουν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Τιμολόγιο κ.ο.κ) καθώς και τη συσκευασία του, εάν το επιστρέφετε είτε επειδή αυτή έχει καταστραφεί είτε επειδή τα προϊόντα δεν είναι αυτά που παραγγείλατε είτε επειδή υπάρχει κάποιο εξωτερικό ελάττωμα.

➢ Αν είναι ηλεκτρική συσκευή – μηχάνημα, να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)

➢ Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

➢ Να τραβήξετε 3 φωτογραφίες, σε περίπτωση που το προϊόν έχει εμφανές ελάττωμα για να τις επισυνάψετε στην αίτηση επιστροφής προϊόντος


Να θυμάστε:

- Στην περίπτωση που ηλεκτρική συσκευή - μηχάνημα που παραλάβατε είναι προβληματική μπορείτε να κάνετε αίτηση επισκευής μέσω του e-shop μας. Εξουσιοδοτημένο τεχνικό συνεργείο αναλαμβάνει τον έλεγχο και επισκευή του. Εάν το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το επισκευάζουμε αμέσως δωρεάν.

- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς(παλιού και νέου προϊόντος).

- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του και παρελκόμενα του), αναλαμβάνοντας εσείς το κόστος της μεταφοράς στην εταιρείας μας (παλιού και νέου προϊόντος).


6. Χρειάζομαι τεχνική κάλυψη για το προϊόν μου. Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείς να συμπληρώσεις την φόρμα αιτήματος τεχνικής κάλυψης και θα λάβεις email με οδηγίες για την διαδικασία ελέγχου/επισκευής. Εξουσιοδοτημένος αρμόδιος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σου.


7. Μπορεί να έρθει τεχνικός στο χώρο μου;

Ένας συνεργάτης του Εξωτερικού Service World - Horecanext θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24ώρες από την ώρα που καταχωρήσατε το αίτημα σας. Κατόπιν επικοινωνίας και αν κρίνεται έλεγχος και επισκευή στο χώρο σας θα κλείσετε ραντεβού με τον τεχνικό.


8. Ποια είναι τα έξοδα της αποστολής της επισκευής;

Εντός εγγύησης δεν υπάρχει χρέωση για τα έξοδα παραλαβής της συσκευής σας προς έλεγχο/επισκευή και επιστροφής σε σας.


9. Πως μπορώ να παρακολουθώ τη πορεία της επισκευής μου;

Συμπληρώστε τον κωδικό της επισκευής και δες σε τι στάδιο βρίσκεται πατώντας εδώ (να μπει link φόρμας).


10. Που μπορώ να βρω ανταλλακτικά/αξεσουάρ για τα συσκευή μου;

Τα ανταλλακτικά σας μπορείτε να τα ζητήσετε τηλεφωνικά στο 2130998989 ή στο email support@horecanext.gr και αρμόδιος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας δίνοντας σας τις απαραίτητες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα και το κόστος.

11. Αν η συσκευή μου είναι εκτός εγγύησης, ποιο είναι το κόστος της επισκευής/ελέγχου;

Καταχωρήστε το αίτημα της επισκευής/ελέγχου και αρμόδιος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας. Θα σας δώσει πληροφορίες για το κόστος του ελέγχου που απαιτείται για την εξακρίβωση της βλάβης.