1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 
Το www.horecanext.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας «PKS HENDI SOUTH EAST EUROPE ΕΙΔΩΝ HORECA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (εφεξής «PKSHENDI»),η οποία εδρεύει στην Ελλάδα, στο Μοσχάτο Αττικής, οδός Μετσόβου, αριθμός 5, Τ.Κ. 18346 (ΑΦΜ: 800901812/ Δ.Ο.Υ ΦΑΕ Πειραιά) και απευθύνεται ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ της φιλοξενίας και της εστίασης.  Πριν περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σας καλούμε να διαβάσετε τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις χρήσης, και να βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με αυτούς, δεδομένου ότι διέπουν τόσο τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος όσο και την τυχόν πραγματοποίηση συναλλαγής μέσω αυτού, όπως κάθε φορά ισχύουν κατά το χρόνο της χρήσης ή της συναλλαγής. 

2. ΑΓΟΡΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
2.1 Διαδικασία αγοράς 
Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε περίπου 6000προϊόντα επαγγελματικού εξοπλισμού φιλοξενίας και εστίασης.Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε 11βασικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει διακλαδώσεις με υποκατηγορίες, που εμφανίζεται στην αριστερή στήλη της οθόνης σας. Στοχεύουμε στο να μπορείτε  να φτάνετε στο προϊόν που αναζητάτε με 3click. Εάν ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την «έξυπνη» αναζήτηση, η οποία θα εμφανίσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο email το οποίο θα αναφέρει κάποια αρχικά στοιχεία της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της PKSHENDI, θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό email με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτετε σύμβαση πώλησης με τηνPKSHENDI.Μετά το σημείο αυτό, θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων email, τα οποία σας ενημερώνουν για την πρόοδο της παραγγελίας σας και ειδικότερα:
Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας, ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της.
Ενημέρωση παραγγελίας: Εάν κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν είναι διαθέσιμα, θα σας παραδοθούν τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται στο εν λόγω email. Για τα είδη που ακυρώθηκαν, δημιουργείται πιστωτικό υπόλοιπο στο λογαριασμό σας και σε επόμενη αγορά σας μπορείτε να κάνετε χρήση αυτού ή να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού που αντιστοιχεί στην αξία των ακυρωμένων προϊόντων. 
Τιμολόγηση : Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας.
Ακυρωμένη: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή αδύνατης επικοινωνίας μαζί σας για την επιβεβαίωσή της.
Παρελήφθη από το κατάστημα/αποθήκη: 
Επιλέγοντας τρόπος παραλαβής την Αποθήκη ή το κατάστημα, θα λάβετε email με πληροφορίες για το ραντεβού ώστε να έρθετε να παραλάβετε τη παραγγελία σας. Η αποθήκη μας βρίσκεται στη θέση Μπαθέζα Αυλώνα και λειτουργεί για παραλαβές Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 π.μ – 14:00μ.μ

Οι ενημερώσεις αυτές δεν απενεργοποιούνται γιατί αποτελούν προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Σας παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε ώστε τα emailαυτά να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε μέχρι την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Παρακαλείσθε, προκειμένου να εξυπηρετηθείτε, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης. 

2.2 Τιμές- εκπτώσεις
2.2.1Οι γενικές εκπτώσεις που κατά περίπτωση ανά προϊόν χορηγούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δεν προσαυξάνουν στην έκπτωση πελάτη που σας έχει ήδη χορηγήσει η PKS HENDI κατόπιν ειδικής συμφωνίας μεταξύ σας. 
2.2.2. Οι τιμές που αναγράφονται πάνω στα προϊόντα πριν τα επιλέξετε για να εισαχθούν στο καλάθι,  δεν περιλαμβάνουν το τέλος ανακύκλωσης πλέον του αναλογούντος σε αυτό ΦΠΑ. 2.3 Τρόποι πληρωμής 
2.3.1 Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες (Visa, Mastercard, American Express και DINERS). Οι συναλλαγές σας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (Πρωτόκολλο κρυπτογράφησης Premium SSL Certificate Comodo Signature 2048 bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία COMODO, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών). Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις (έως 12) μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και ειδικότερα:
από 150-500€ 3δόσεις
από 500€ - 1500€ 6 δόσεις
από 1500€ - 3500€ 12 δόσεις
2.3.2 Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
Mπορείτε να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς τραπεζών που συνεργαζόμαστε, εισάγοντας στην αιτιολογία τον αριθμό παραγγελίας σας και το επαγγελματικό Α.Φ.Μ σας:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ IBAN
EUROBANK 0026.0220.90.0200762975
BIC: ERBKGRAA
  GR56 0260 2200 0009 0020 0762 975
 
ALPHA BANK 101.00.2002308288
CRBAGRAA GR42 0140 1010 1010 0200 2308 288
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5034093216776
BIC: PIRBGRAA
  GR02 0172 0340 0050 3409 3216 776
ΕΘΝΙΚΗΣ 04400447092
BIC: ETHNGRAA
  GR49 0110 0440 0000 0440 0447 092
 
 
Στη συνέχεια στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email στοorders@horecanext.gr, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας.
2.3.3 Πληρωμή μέσω PayPal
Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για οnline συναλλαγές. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να εγγραφείτε εδώ, χρησιμοποιώντας την χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα ή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού.Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Για απορίες και πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές μπορείτε να μεταφερθείτε εδώ. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal διέπονται από τους Όρους & Συνθήκες της υπηρεσίας PayPal. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
2.4Παράδοση προϊόντων/Έξοδα Αποστολής 
2.4.1. Χρόνος παράδοσης
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι από 1-3 εργάσιμες ημέρες για την ηπειρωτική Ελλάδα και 4-7 εργάσιμες ημέρες για τα νησιά και τις απομακρυσμένες περιοχές. Η παράδοση γίνεται μόνο τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα έως Παρασκευή, επί πεζοδρομίου ή στην είσοδο του καταστήματος και η ώρα παράδοσης εξαρτάται από το δρομολόγιο του φορτηγού.Οι εκτιμώμενές ώρες παράδοσης είναι 10:00π.μ έως 17:00π.μ.. 
2.4.2. Κόστος παράδοσης 
Για παράδοση εντός Αττικής:
για παραγγελίες αξίας έως 50€χρεώνεται κόστος μεταφορικών 7€
για παραγγελίες αξίας άνω των 51€ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ
Για παράδοση στην υπόλοιπη Ελλάδα,ο υπολογισμός γίνεται στο καλάθι πληκτρολογώντας τον ΤΚ της περιοχής παράδοσης : 
για παραγγελίες αξίας άνω των 200€ τα μεταφορικά έξοδα είναι ΔΩΡΕΑΝ έως το πρακτορείο Αθηνών
για παραγγελίες αξίας έως 100€ χρεώνεται κόστος μεταφορικών 10€.
για παραγγελίες αξίες από 101-200€ χρεώνεται κόστος μεταφορικών 15€.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία το www.horecanext.gr  δε συνεργάζεται, τότε τα έξοδα & η ευθύνη μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη ανεξαρτήτως του κόστους παραγγελίας και θα πρέπει να το αναφέρεται στα σχόλια της παραγγελίας σας.

2.4.3 Ηλεκτρικές συσκευές- ειδικοί όροι αποστολής και παράδοσης:
Για παραγγελίες με προϊόντα από τις παρακάτω κατηγορίες ανεξαρτήτως αξίας:
μηχανήματα κουζίνας
μηχανήματα μπαρ/μπουφέ,
ισχύουν οι παρακάτω όροι:
Η παράδοση γίνεται από συνεργαζόμενο πρακτορείο και γίνεται επί του πεζοδρομίου.
Η παράδοση σε όροφο γίνεται υπό προϋποθέσεις κατόπιν συνεννόησης και ενδεχόμενο κόστος να βαρύνει τον πελάτη.
Αν επιθυμείτε παραλαβή από την αποθήκη μας θα πρέπει να αναφερθεί στα σχόλια της παραγγελίας ώστε να προγραμματίσουμε την παραλαβή σας κατόπιν συνεννόησής. 
3. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ 
3.1 Περιπτώσεις αντικαταστάσεων
Δικαιούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε αντικατάσταση τους, με χρέωση της εταιρείας μας, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
εάν δεν είναι τα είδη που παραγγείλατε, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου,
εάν η συσκευασία τους είναι κατεστραμμένη ή έχουν κάποιο εμφανές ελάττωμα, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου,
εάν έχουν κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα ή ελλείπει κάποια από τις ιδιότητες που συμφωνήθηκαν μεταξύ μας, εντός 2 ετών από την παράδοση του πράγματος ή για τους λόγους που αναφέρονται στην εμπορική εγγύηση που συνοδεύει το προϊόν, εντός του χρονικού διαστήματος που  αναγράφεται σε αυτήν. 
3.2. Περιπτώσεις Επισκευών
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση τεχνικού προβλήματος μπορείτε να αιτηθείτε την επισκευή του. 

3.3 Διαδικασία Αντικαταστάσεων/Επισκευών
Τα προϊόντα επιστρέφονται συμπληρώνοντας και καταχωρώντας την αίτηση επιστροφής προϊόντος  ή την αίτηση επισκευής προϊόντος. Αναλόγως των λεπτομερειών του αιτήματός σας θα σας αποσταλεί email με περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο αποστολής των προϊόντων σε εμάς και την επισκευή ή την αντικατάστασή τους ή την επιστροφή χρημάτων, εάν κάτι τέτοιο προβλέπεται, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αυτή θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με τραπεζική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση τέτοιας κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της εταιρείας μας. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης του τιμήματος μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της εταιρείας μας για την επιστροφή του ποσού, εξαντλείται στην δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με εμάς τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές μας (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με εσάς). Η εταιρεία μας κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας τράπεζα η οποία ρυθμίζεται από την σύμβαση της τράπεζας με εσάς.

3.4 Συνοδευτικά έγγραφα
Προκειμένου να αντικατασταθεί το προϊόν, απαιτείται:
να κρατήσετε και να μας στείλετε  όλα τα έγγραφα τα οποία συνοδεύουν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Τιμολόγιο κ.ο.κ) καθώς και τη συσκευασία του, εάν το επιστρέφετε είτε επειδή αυτή έχει καταστραφεί είτε επειδή τα προϊόντα δεν είναι αυτά που παραγγείλατε είτε  επειδή υπάρχει κάποιο εξωτερικό ελάττωμα,
εν είναι ηλεκτρική συσκευή – μηχάνημα, να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (serialNo.) 
τo προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και
να τραβήξετε 3 φωτογραφίες, σε περίπτωση που το προϊόν έχει εμφανές ελάττωμα και 
να τις επισυνάψετε στην αίτηση επιστροφής προϊόντος 
4. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
4.1 Προσωπικά δεδομένα
4.1.1Τί είναι προσωπικά δεδομένα
Τα προσωπικά δεδομένα πουμπορεί να συλλέγονται μέσω της διάδρασής σας με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (εφεξής «δεδομένα»), είναι ονοματεπώνυμο ή/και εμπορική επωνυμία, τηλέφωνο, e-mail, διεύθυνση, ΑΦΜ, στοιχεία πιστωτική ή χρεωστικής κάρτας, διεύθυνση διαδικτυακού πρωτοκόλλου (ΙΡ) του υπολογιστή,τύπος του προγράμματος περιήγησης (browser) και το λειτουργικό σύστημα του εγγεγραμμένου χρήστη/συνδρομητή και του συνεργάτη που αυτός υποδεικνύει, στο μέτρο και για τις περιπτώσεις που αυτά θεωρούνται προσωπικά δεδομένα, σύμφωνα με όσα ορίζει το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. 
4.1.2Πηγές συλλογής δεδομένων
Τα δεδομένα προέρχονται είτε από τον ίδιο το χρήστη/συνδρομητή είτε αυτόματα από την αλληλεπίδρασή του με το www.horecanext.gr.
4.1.3Διαβίβαση δεδομένων σε τρίτους
Τα δεδομενα δεν διαβιβάζονται σε τρίτους παρά μόνο όταν αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή αίτημα άλλης δημόσιας αρχής ή είναι απαραίτητο για την ορθή και απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών τουwww.horecanext.gr .  Οι serversτου www.horecanext.gr φιλοξενούνται από την εταιρεία HappyOnlineπου εξειδικεύεται σε συστήματα ασφαλείας, φιλοξενίας και προγραμματισμό συστημάτων.
4.1.4 Νόμιμη βάση και σκοπός για την επεξεργασία δεδομένων
Νόμιμη βάση για την επεξεργασία των δεδομένων αποτελεί η σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ τηςPKS HENDI και του συνδρομητή/χρήστη και η διαφύλαξη των έννομων συμφερόντων της που πηγάζουν από τη σύμβαση ή το νόμο. Σε ορισμένες περιπτώσεις νόμιμη βάση μπορεί να αποτελεί και η συναίνεση του χρήστη/συνδρομητή. Σκοπός της επεξεργασίας είναι η εκτέλεση των συμβατικών της υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτή τη σύμβαση και ενδεχομένως η προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της PKS HENDI όταν αυτό επιτρέπεται από το νόμο ή ο χρήστης/συνδρομητής έχει συναινέσει.  
4.1.5 Χρόνος τήρησης των προσωπικών δεδομένων
Τα δεδομένα διατηρούνται όσο χρόνο διαρκεί η σύμβαση του χρήστη/συνδρομητή με τη PKS HENDIκαι για όσο χρόνο ακόμη απαιτείται μέχρι να παρέλθει ο χρόνος παραγραφής τυχόν σχετικών αξιώσεων αυτής, ο οποίος δεν υπερβαίνει τα 5 έτη, εκτός εάν αυτός έχει ανασταλεί ή διακοπεί όπως και όταν ο νόμος ορίζει.
4.1.6Δικαιώματα υποκειμένων των δεδομένων
Μπορείτε να ασκήσετε, κατά περίπτωση τα δικαιώματά που απορρέουν από την ισχύουσα Ελληνική Νομοθεσία και το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 και ειδικότερα: α) το δικαίωμα ενημέρωσης, β) το δικαίωμα πρόσβασης, γ) το δικαίωμα διόρθωσης, δ) το δικαίωμα διαγραφής, ε) το δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας, στ) το δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων, ζ) το δικαίωμα εναντίωσης και η) το δικαίωμα καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (είτε σε γραπτή μορφή στο πρωτόκολλό της στα γραφεία της στη διεύθυνση Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα είτε ηλεκτρονικά στο contact@dpa.gr σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στην ιστοσελίδα της). Τα δικαιώματα α) – ζ) ασκούνται χωρίς δική σας οικονομική επιβάρυνση, με την αποστολή σχετικού email στο marketing@horecanext.gr . Σε περίπτωση όμως που τα προαναφερθέντα δικαιώματα ασκούνται πέραν του προσήκοντος μέτρου και χωρίς εύλογη αιτία, προκαλώντας συνεπώς δυσανάλογη διοικητική επιβάρυνση, ενδέχεται να επωμιστείτε το κόστος που σχετίζεται με την άσκηση του αντίστοιχου δικαιώματος.Εφόσον ασκήσετε οποιαδήποτε από τα δικαιώματά σας αυτά, θα λάβουμε κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίηση του αιτήματός σας εντός 30 ημερών από τη λήψη του σχετικού αιτήματος, αφού σας ενημερώσουμε είτε για την ικανοποίησή του, είτε για τους αντικειμενικούς λόγους που εμποδίζουν την ικανοποίησή του. 
4.1.7 Επεξεργασία δεδομένων 
Σε κάθε περίπτωση η PKS HENDI εφαρμόζει σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ασφάλειας για την προστασία των δεδομένων από απώλεια, κακή χρήση, ζημιά ή τροποποίηση, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και αποκάλυψη συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, κατά περίπτωση: α) της κρυπτογράφησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα β) της δυνατότητας διασφάλισης του απορρήτου, της ακεραιότητας, της διαθεσιμότητας και της αξιοπιστίας των συστημάτων και των υπηρεσιών επεξεργασίας σε συνεχή βάση, γ) της δυνατότητας αποκατάστασης της διαθεσιμότητας και της πρόσβασης σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σε εύθετο χρόνο σε περίπτωση φυσικού ή τεχνικού συμβάντος, δ) διαδικασίας για την τακτική δοκιμή, εκτίμηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των τεχνικών και των οργανωτικών μέτρων για τη διασφάλιση της ασφάλειας της επεξεργασίας. Τα βασικότερα τεχνικά μέτρα ασφαλείας περιγράφονται αναλυτικά κατωτέρω υπό 4.2. Επίσης η PKS HENDI λαμβάνει μέτρα ώστε να διασφαλίζεται ότι κάθε φυσικό πρόσωπο που ενεργεί υπό την εποπτεία του υπευθύνου επεξεργασίας ή του εκτελούντος την επεξεργασία το οποίο έχει πρόσβαση σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα επεξεργάζεται μόνο κατ' εντολή του υπευθύνου επεξεργασίας, και περιορίζει την πρόσβαση στα δεδομένα σε εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους της. Στην περίπτωση που η PKS HENDIχρησιμοποιεί τρίτους (εκτελούντες την επεξεργασία) για την υποστήριξη των συστημάτων της και των διαδικασιών, λαμβάνει από τους τρίτους τις κατάλληλες διαβεβαιώσεις ότι εφαρμόζουν όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για τη σύννομη επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων. 
4.2 Ασφάλεια 
Η PKS HENDI αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των δεδομένων σας καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του www.horecanext.grεπιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:
Αναγνώριση Πελάτη
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο κωδικός πρόσβασης (email ή username) και ο προσωπικός μυστικός κωδικός ασφαλείας (εφεξής «password»), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλειαστο λογαριασμό σας. Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε το password και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (email) όσο συχνά επιθυμείτε. Μόνο εσείς έχετε πρόσβαση στα στοιχεία σας μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητάς και την απόκρυψή τους από τρίτους. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της PKS HENDI δεν ευθύνεται για την χρήση του από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα και τη δημιουργία password.
Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων
Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης PremiumSSLCertificateComodoSignature 2048bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία COMODO, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών.
Αυτόματη Αποσύνδεση
Εάν δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα για 20 λεπτά γίνεται αυτόματη αποσύνδεση από το χώρο μελών του ηλεκτρονικού καταστήματος της PKS HENDI.
Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)
Η πρόσβαση στα συστήματα της PKS HENDI(servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/ χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της εταιρείας.
Κρυπτογράφηση
Το σύστημα της PKS HENDI αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της PKS HENDI σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης. Σε όποιο σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, κ.τ.λ.) υπάρχει κρυπτογράφηση Premium SSL Certificate Comodo Signature 2048 bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία COMODO, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών. Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κατά την παραγγελία και εφόσον ο χρήστης / πελάτης έχει συνδεθεί με το username και το προσωπικό του κωδικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα της PKS HENDI, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της  PKS HENDI  κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού 2048 bit. Δηλαδή, κάθε φορά που στέλνετε πληροφορίες προς το σύστημα, ο browser σας τις κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 2048 bit και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα.Το σύστημα της PKS HENDI αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της PKS HENDI σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.
4.3. Cοοkies
4.3.1Τα «cookies» είναι μέρηαρχείων, τα οποία αποθηκεύονται στον browser σας όταν εισέρχεστε σε έναν ιστότοπο. Οι πληροφορίες που αυτά συλλέγουν σχετίζονται με τις σελίδες που επισκεφτήκατε, την ημερομηνία και την ώρα της επίσκεψης καθώς και κάποιον τυχαίο και μοναδικό αριθμό αναγνώρισης του υπολογιστή σας. Δεν συλλέγουν προσωπικές πληροφορίες ή στοιχεία επικοινωνίας και δεν δίδουν κανενός είδους πρόσβαση στα έγγραφα ή αρχεία του υπολογιστή σας.Με την χρήσητους, το site είναι σε θέση να αποθηκεύσει χρήσιμες πληροφορίες για την περιήγηση σας στο site, καθώς και να διαβάσει τις πληροφορίες αυτές ώστε να σας προσφέρει μια ενοποιημένη εμπειρία περιήγησης.Επιπλέον, τα cookies μας βοηθούν να βλέπουμε την απόδοση και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας, βελτιώνοντας την παρουσίαση και το περιεχόμενό της, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των επισκεπτών μας.
4.3.2. Ποια cookies χρησιμοποιούμε στοwww.horecanext.gr;
Υπάρχουν διαφορετικών ειδών cookies. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης για να απορρίψετε ορισμένα ή και όλα τα cookies, εκτός των αναγκαίων. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι κάποιες λειτουργίες είναι διαθέσιμες μόνο μέσω της χρήσης cookies και εάν επιλέξετε την απόρριψη των cookies, αυτές οι λειτουργίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες. Γενικά υπάρχουν οι παρακάτω κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούνται στο site.
Αναγκαία cookies
Είναι απολύτως απαραίτητα για την ορθή λειτουργία του site, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες τους, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές ή χρήση του καλαθιού αγοράς. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. 
Cookies Λειτουργικότητας (Προτιμήσεων)
Επιτρέπουν στοsiteνα θυμούνται τις επιλογές κάθεχρήστη όπως το όνομα, τη γλώσσα ή τη περιοχή, ώστε να παρέχουν βελτιωμένες και προσωποποιημένες λειτουργίες. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την παροχή υπηρεσιών που ζητάτε όπως προβολή βίντεο ή χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies μπορεί να γίνουν ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους. Αν δεν δεχθείτε αυτά τα cookies, μπορεί να επηρεαστεί η απόδοση και λειτουργικότητα στου ιστότοπου και να περιοριστεί η πρόσβασή σας σε περιεχόμενο του.
Cookies επιδόσεων (Στατιστικά)
Συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιείτε το site, για παράδειγμα, ποιες σελίδες επισκέπτεστε συχνότερα και αν λαμβάνετε μηνύματα σφαλμάτων από ιστοσελίδες. Αυτά τα cookies συλλέγουν συγκεντρωτικές, ανώνυμες πληροφορίες που δεν ταυτοποιούν κάποιον επισκέπτη. Χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη βελτίωση των επιδόσεων μίας ιστοσελίδας.
Cookies εμπορικής προώθησης
Χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο σε εσάς και τα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών, τον περιορισμό προβολών διαφήμισης ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν αυτά τα cookies για να θυμόμαστε τους ιστότοπους που έχετε επισκεφθεί ώστε να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικά και μας επιτρέπουν να επιβραβεύσουμε εξωτερικές ιστοσελίδες και συνεργάτες που σας προώθησαν σε εμάς.
Αταξινόμητα cookies
Είναι τα cookies που είναι σε στάδιο ταξινόμησης, από κοινού με τους παρόχους μεμονωμένων cookies.
4.3.3. Πώς να ελέγξετε τα cookies;
Είναι στη διακριτική σας ευχέρεια να ανακαλείτε, όποτε το θελήσετε, τη συγκατάθεση σας ή να εναντιωθείτε στη χρήση των cookies στον υπολογιστή ή τη συσκευή σας,  να ελέγξετε ή/και να διαγράψετε τα cookies.
4.3.4. Ποια είναι τα δικαιώματα σας αναφορικά με τα προσωπικά σας δεδομένα που συλλέγονται μέσω των cookies;
Πρόσβασης 
Διόρθωσης ή Διαγραφής 
Φορητότητας
Περιορισμού της επεξεργασίας 
Εναντίωσης στην επεξεργασία 
Άρσης  της συγκατάθεσης σας για τη χρήση κάποιων ή του συνόλου των cookies.
Για να ασκήσετε τα ανωτέρω δικαιώματά σας μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας στα κεντρικά γραφεία της PKSHENDIστην ταχυδρομική διεύθυνση Μετσόβου 5, 18346 Μοσχάτο ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@horecanext.gr καθώς και να υποβάλετε, σε περίπτωση που θεωρήσετε ότι η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων παραβιάζει τον ισχύον δίκαιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ταχυδρομική δ/νσηΚηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, τηλ. 210. 6475600, δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου contact@dpa.gr). 
4.3.5.  Αλλαγές στην πολιτική cookies.
Η παρούσα πολιτική Cookies ενδέχεται να τροποποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή. Για το λόγο αυτό κρίνουμε σκόπιμο να ανατρέχετε τακτικά στην παρούσα πολιτική. Η παρούσα τέθηκε σε ισχύ στις 24.11.2020. Σε περίπτωση τροποποίησής της θα αναφέρεται η ημερομηνία που αυτή έλαβε χώρα.Ισχύουσα θεωρείται πάντοτε η πολιτική cookies, όπως διαμορφώθηκε από την πιο πρόσφατη τροποποίηση
4.4  Ενημερωτικά emails(newsletters)
4.4.1.Το www.horecanext.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email (εφεξης «newsletters»). 
4.4.2.Towww.horecanext.gr δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για τηνπαράδοση 
4.4.3. Τα newsletters μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί. Για το σκοπό αυτό σας προτείνουμε να βάλετε τη διεύθυνση αποστολής, marketing@horecanext.gr στη safelist σας.
4.4.4. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletters ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων της PKSHENDIwww.horecanext.gr, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας τουsite. 
4.5.5. Το www.horecanext.gr χρησιμοποιεί πάροχο (3rd partycompany) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletter. Δεν παραδίδει σε τρίτους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας 
4.5.6.Τα γενικά ενημερωτικά emailαπό το www.horecanext.gr, αποστέλλονται μόνο αν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Αντίθετα, σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία στο www.horecanext.gr, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (email) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. 

5. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ
Το www.horecanext.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της PKS HENDI. Δικαιούχος όλου του περιεχομένου που αναρτάται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων των ονομάτων, εικόνων, λογοτύπων και παντός είδους διακριτικών γνωρισμάτων τα οποία εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, είναι η ίδια ή/και τρίτα συμβεβλημέναμε αυτή μέρη και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί προστασίαςβιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή τους στις ιστοσελίδες www.horecanext.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

6. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 
6.1 Επίλυση διαφορών
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να επιλύουμε τυχόν διαφορές με τους χρήστες και τους πελάτες μας, με συμβιβαστικό πνεύμα και λαμβάνοντας υπ’ όψιν το εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τις συναλλαγές. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η επίλυση μιας διαφοράς με τον τρόπο αυτό, εφαρμοστείο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια δικαστήρια για την επίλυση αυτής, τα δικαστήρια της Αθήνας. 
6.2. Παρεχόμενες πληροφορίες
H PKS HENDIδεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο www.horecanext.gr,τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της PKSHENDI, υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας για λόγους που εκφεύγουν της σφαίρας επιρροής της.Η PKSHENDI κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις ανθρωπίνων λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο  2130998900 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου.Το ηλεκτρονικό κατάστημα της PKS HENDIδεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια της περιήγησης και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η PKS HENDIουδεμία ευθύνη φέρει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων στα ηλεκτρονικά συστήματα και κατ’ επέκταση σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσωαυτών.
6.3. Υποχρεώσεις χρήστη
Οι χρήστες τουwww.horecanext.gr δεσμεύονται ότι δεν θα το χρησιμοποιούν για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση των προσωπικών δεδομένων κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοσει σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές σχέσεις (όπως εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών.