ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Τεχνική Υποστήριξη

SERVICE POINTS ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
ΔΩΡΕΑΝ PICK & REPAIR ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πληροφορίες Τεχνικής Υποστήριξης:

Η τεχνική υποστήριξη ισχύει για τα είδη Hendi & Sammic.

Για τις συσκευές Hendi οποιοδήποτε ελλάτωμα επηρεάζει την λειτουργηκότητα της συσκευής δυο (2) χρόνια μετά την αγορά της, θα διορθώνεται με δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση, αρκεί η συσκευή να έχει χρησιμοποιηθεί και συντηρηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες της.

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

Θέλετε να κάνετε το αίτημά σας τηλεφωνικώς;
Κατά την επικοινωνία σας, θα πρέπει να αναφερθούν:
  • Τα στοιχεία επικοινωνίας σας
  • Τα στοιχεία συσκευής, ήτοι το μοντέλο ( Item No ) και ο σειριακός αριθμός ( S/N )
  • Το σημείο αγοράς και η ημερομηνία αγοράς
* Η συσκευή κατά την παράδοσή της, θα πρέπει να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς ( π.χ απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο προμηθευτή).

Συχνές Ερωτήσεις

Ένας συνεργάτης του Εξωτερικού Service World - Horecanexr θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24ώρες από την ώρα που καταχωρήσατε το αίτημα σας. Κατόπιν επικοινωνίας και αν κρίνεται έλεγχος και επισκευή στο χώρο σας θα κλείσετε ραντέβου με τον τεχνικό.
Εντός εγγυήσης δεν υπάρχει χρέωση για τα έξοδα παραλαβής της συσκευής σας προς έλεγχο/επισκευή και επιστροφής σε σας.
Τα ανταλλακτικά σας μπορείτε να τα ζητήσετε τηλεφωνικά στο 2130998989 ή στο email support@horecanext.gr και αρμόδιος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας δίνοντας σας τις απαραίτητες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα και το κόστος.
Καταχωρήστε το αίτημα της επισκευής/ελέγχου και αρμόδιος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας. Θα σας δώσει πληροφορίες για το κόστος του ελέγχου που απαιτείται για την εξακρίβωση της βλάβης.

* Για τις συσκευές Hendi οποιοδήποτε ελάττωμα επηρεάζει την λειτουργικότητα της συσκευής δυο (2) χρόνια μετά την αγορά της, θα διορθώνεται με δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση, αρκεί η συσκευή να έχει χρησιμοποιηθεί και συντηρηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες της.

Αιτήματα Επισκευών - Ticketing