Συχνές Ερωτήσεις
Καλώς Ήρθατε στο eshop HORECANEXT.GR. Ο απόλυτος προορισμός για τον επαγγελματικό εξοπλισμό εστίασης & φιλοξενίας.
Δημιουργήσαμε 11 κεντρικές κατηγορίες που χωρίζονται βάση τη χρήση τους ώστε η πλοήγηση σας να είναι πιο εύκολη και φιλική!
Τι θέλετε να μας ρωτήσετε;
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ (LOG IN / SIGN UP)
Γιατί πρέπει να δημιουργήσω
λογαριασμό;
Το eshop μας
απευθύνεται σε επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης (cafe, bar, restaurant, ταβέρνες,
pizza, delivery, take away, κλπ)
και της φιλοξενίας (studios, hotel, apartments, Airbnb).
Από την αρχική σελίδα του eshop μας, στο πεδίο «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ»
μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία της επιχείρησης σας γρήγορα και εύκολα.
Τα προνόμια σας με την εγγραφή σας στο Horecanext.gr;
Ø Η διαδικασία αγοράς από το eshop
θα είναι ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη.
Ø Θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των
παραγγελιών σας.
Ø Θα μαθαίνετε πρώτοι μοναδικές προσφορές για τα
προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
Ø Να δημιουργείτε/ενημερώνετε τις
λίστες παραγγελιών σας.
Ø Να έχετε πρόσβαση σε παλαιότερες
παραγγελίες σας.
Ø Για επιπλέον ασφάλεια στις
συναλλαγές σας και στα προσωπικά σας δεδομένα .
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε στοιχεία και τον κωδικό
πρόσβασης σου μπορείτε να το κάνετε μέσα από τη σελίδα του λογαριασμού σας.
Θα χρειαστεί να κάνετε ξανά log in και ΔΕΝ θα πρέπει να υπάρχει μέλος με αυτό το email ή να έχει ξαναχρησιμοποιηθεί το email αυτό στο horecanext.gr
Ξέχασα τον κωδικό μου (ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ PASSWORD). Πως αποκτώ πρόσβαση;
Σε περίπτωση που δε θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης (password), μην ανησυχείτε, τα βήματα είναι απλά.
Πολύ εύκολα από τη σελίδα «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ» της αρχικής σελίδας www.horecanext.gr, πατήστε στο πεδίο ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΩΔΙΚΟΥ.
(Πατήστε εδώ και για ανάκτηση πρόσβασης )
-
πληκτρολογήστε στο πεδίο το email που δηλώσετε κατά την εγγραφή σας, πατήστε συνέχεια και ακολουθήστε τη
διαδικασία αλλαγής του password.
-
στο email σας θα έρθει ένας προσωρινό password (ισχύει για 24 ώρες). Ελέγξτε
επίσης το φάκελο με την Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία.
-
Κάντε login με αυτό το password και αμέσως αλλάξτε το με κάποιο
της αρεσκείας σας.
Σε περίπτωση που δεν θυμάστε το email που είχατε
κάνει εγγραφή ή έχετε ήδη καρτέλα πελάτη στην εταιρεία μας Kostopoulos Horeca, μπορείτε να καλέσετε στο 2130998990 και ένας αρμόδιος συνεργάτης μας
θα σας εξυπηρετήσει δίνοντας απλά το ΑΦΜ σας.
Eίμαι πελάτης της εταιρείας και
δε μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου.
Σε περίπτωση που δεν θυμάστε το email που
είχατε κάνει εγγραφή ή έχετε ήδη καρτέλα πελάτη στην εταιρεία μας Kostopoulos Horeca, μπορείτε να καλέσετε στο 2130998990 και ένας αρμόδιος συνεργάτης μας
θα σας εξυπηρετήσει δίνοντας απλά το ΑΦΜ σας.
Πληροφορίες αγοράς / παραγγελίας
Πώς μπορώ να
παραγγείλω;
Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας μόνο με επαγγελματικό ΑΦΜ.
Οι διαθέσιμοι τρόποι παραγγελίας είναι οι εξής:
- Δημιουργώντας λογαριασμό (για να
ανοίξει καρτέλα με τα επαγγελματικά στοιχεία του πελάτη) και στη συνέχεια καταχωρώντας
πολύ εύκολα τη παραγγελία σας μέσω του eshop.
- Καλώντας στο 2130998990 με τηλεφωνική παραγγελία.
- Αν είστε ήδη πελάτης
της εταιρείας μας Kostopoulos Horeca, τότε πολύ άμεσα καλώντας στο 2130998990, δίνοντας
το ΑΦΜ σας ενεργοποιούμε τη καρτέλα σας και επωφελείστε online τον ειδικό τιμοκατάλογο σου.
2. Τροποποίηση/Ακύρωση της παραγγελίας
μου.
Πριν ολοκληρώσετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας έχετε την δυνατότητα να
τροποποιήσετε την ποσότητα των προϊόντων ή να αφαιρέσετε ένα ή όλα τα προϊόντα
που έχετε τοποθετήσει στο καλάθι σας πατώντας στην επιλογή Επεξεργασία Καλαθιού
που εμφανίζεται στο καλάθι σας και υποδηλώνει τη δυνατότητα αφαίρεσής ή
τροποποίησής τους.
Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και έχετε λάβει email ενημέρωσης ότι βρίσκεται σε κατάσταση "ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ", μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα
Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας στο 2130998990 (αστική
χρέωση) ή να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση orders@horecanext.gr και αρμόδιος
συνεργάτης μας θα αναλάβει να σας ενημερώσει αν μπορεί να καταχωρήσει το αίτημα ακύρωσης.
Σημαντικό!
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και αποσταλεί στον προορισμό της επιλογής σας δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε ακύρωση. Θα αναμένετε τη παραλαβή της και θα εκτελέσετε την διαδικασία επιστροφής.
Τέλος, μπορείτε ακόμα να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας εδώ επιλέγοντας
στο θέμα Πληροφορίες Παραγγελίες.
Πώς μπορώ να πληρώσω;
α) Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με οποιαδήποτε χρεωστική ή
πιστωτική κάρτα VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS και DINERS.
Επίσης μπορείτε να εξοφλήσετε τη παραγγελία σας έως 12 άτοκες δόσεις:
Από 150 - 500€ 3δόσεις
Από 500€ - 1500€ 6 δόσεις
Από 1500€ - 3500€ 12 δόσεις
β) Κατάθεση/ έμβασμα
σε τραπεζικό λογαριασμό
ΤΡΑΠΕΖΑ |
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ |
IBAN |
EUROBANK |
0026.0220.90.0200762975
|
GR56 0260 2200 0009 0020 0762 975
|
ALPHA BANK |
101.00.2002308288 |
GR42 0140 1010 1010
0200 2308 288 |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ |
5034093216776
|
GR02 0172 0340 0050 3409 3216 776 |
ΕΘΝΙΚΗΣ |
04400447092
|
GR49 0110 0440 0000 0440 0447 092
|
Σημαντικό!
Στην αιτιολογία της τραπεζικής κατάθεσης/μεταφοράς θα πρέπει να γράψετε τον αριθμό
παραγγελίας σας – το ΑΦΜ σας.
Για την πιο άμεση εξυπηρέτηση σας, στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής
εντολής πληρωμής με fax στο 213 0998910 ή στο orders@horecanext.gr, αναγράφοντας τον αριθμό
παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση.
Σε περίπτωση που δεν γίνει η εξόφληση της
παραγγελίας εντός 72 ωρών η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα και λαμβάνεις
σχετική ενημέρωση στο email σας.
*Η επεξεργασία της παραγγελίας ξεκινάει από την ημέρα εξόφλησης της.*
Ασφάλεια Συναλλαγών.
Οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατο
συστήμα online ασφαλείας, Πρωτόκολλο
κρυπτογράφησης Premium SSL Certificate Comodo Signature 2048 bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία COMODO,
η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών, η οποία εγγυάται ένα
ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες
επιχειρήσεις του κόσμου.
Για την ολοκλήρωση της χρέωσης & σύμφωνα με τα νέα πρότυπα
ασφαλείας 3D Secure θα ζητηθεί να ολοκληρώσετετη διαδικασία ισχυρής
ταυτοποίησης που ορίζει το τραπεζικό ίδρυμα από το οποίο έχει εκδοθεί η κάρτα
σας, όπως π.χ. η συμπλήρωση κωδικού μίας χρήσης (OTP) o οποίος αποστέλλεται από
το τραπεζικό ίδρυμα στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει σε αυτό.
Μπορεί να ισχύουν εναλλακτικοί τρόποι ταυτοποίησης μεταξύ των τραπεζικών
ιδρυμάτων όπως π.χ. έγκριση μέσω εφαρμογής Web Banking, πληκτρολόγηση
συγκεκριμένων ψηφίων του PIN κ.α.
Τέλος, η προσωπική ασφάλεια αποτελεί το password που δημιουργετε
όταν εγγράφεαστε στο www.eshop.gr. Για να
παρουσιάσουμε οποιοδήποτε προσωπικό σας στοιχείο θα πρέπει πρώτα να δοθεί το
όνομα του χρήστη και το password. Για αυτό το λόγο, πρέπει να προστατεύετε καλά
αυτά τα στοιχεία για να μην κινδυνεύσουν να πέσουν σε χέρια τρίτων. Επίσης, σας
προτείνουμε να δημιουργείτε password χρησιμοποιώντας σύμβολα μαζί με αλφαριθμητικούς
χαρακτήρες.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του eshop
μας www.horecanext.gr διέπονται
από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το
ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των
καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από
απόσταση. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε του όρους
χρήσης.
Πληροφορίες αποστολής / επιστροφής παραγγελίας (ή είδους)
4. Που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Παρακολουθήστε σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της παραγγελίας
σας, μέσω του παρακάτω συνδέσμου:
https://horecanext.gr/index.php?route=information/tracking
Για τις παραγγελίες που διακινούνται
από το στόλο μας εντός Αττικής, θα λάβετε ενημερωτικό email με
την ημερομηνία και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Αρμόδιος συνεργάτης μας θα
σας καλέσει πριν την παράδοση για να σας ενημερώσει.
Για τις παραγγελίες που διακινούνται
μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), θα λάβετε αρχικά email
με το voucher
της παραγγελίας, κατόπιν ενημέρωση μέσω SMS, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε
την πορεία της παράδοσης.
Για τις παραγγελίες που διακινούνται
μέσω μεταφορικές εταιρείες, θα λάβετε αρχικά email με τον αριθμό Δελτίου
Αποστολής και το συνεργαζόμενο πρακτορείο που αποστείλαμε.
Μπορείτε πάντα να στείλετε email στο orders@horecanext.gr για να λάβετε ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας σας ή να καλέσετε στο 2130998990
Με ποιο τρόπο θα αποσταλεί η παραγγελία
μου; Ή Πώς έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας μου;
Για εντός Αττικής οι παραγγελίες που διακινούνται από το στόλο μας.
Θα λάβετε ενημερωτικό email με την ημερομηνία και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.
Αρμόδιος συνεργάτης μας θα σας καλέσει πριν την παράδοση για να σας ενημερώσει.
Εκτιμώμενος χρόνος 1-3 εργάσιμες ημέρες (από την ημέρα εξόφλησης της
παραγγελίας σας).
Για εκτός Αττικής, επαρχία και
απομακρυσμένες περιοχές οι παραγγελίες που διακινούνται μέσω εταιρείας
ταχυμεταφορών (courier) ή πρακτορειών, θα λάβετε αρχικά email
με το voucher
της παραγγελίας, κατόπιν ενημέρωση μέσω email
/ SMS, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παράδοσης.
Εκτιμώμενος χρόνος 4-7 εργάσιμες ημέρες (από την ημέρα εξόφλησης της
παραγγελίας σας).
Για τις παραγγελίες που διακινούνται
με μεταφορικές εταιρείες, θα λάβετε αρχικά email με τον αριθμό Δελτίου
Αποστολής και το συνεργαζόμενο πρακτορείο που αποστείλαμε.
Μπορείτε πάντα να στείλετε email
στο orders@horecanext.gr για να λάβετε
ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας σας ή να καλέσετε στο 2130998990.
6.
Λείπει προϊόν από την παραγγελία ή
έχω παραλάβει διαφορετικό προϊόν από αυτό που παράγγειλα.
Σε περίπτωση που λείπει
κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας, καλέστε μας στο 213998990 και το Τμήμα
Εξυπηρέτησης Πελατών θα σας εξυπηρετήσει.
1. Αν το λάθος είναι δικό
μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και σας στέλνουμε το προϊόν το συντομότερο,
χωρίς καμία επιβάρυνση. Θα λάβετε email με αναλυτικές οδηγίες για τη
διαδικασία αντικατάστασης.
2. Αν είναι προϊόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στις αποθήκες μας, σας ενημερώνουμε για το πότε αναμένουμε. Θα λάβετε email με αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία αντικατάστασης-αποστολής.
Πως μπορώ να
επιστρέψω μέρος των ειδών της παραγγελία μου ή όλη την παραγγελία μου
(υπαναχώρηση);
Δικαιούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να
ζητήσετε αντικατάσταση τους, με χρέωση της εταιρείας μας, στις ακόλουθες
περιπτώσεις:
• εάν δεν είναι τα
είδη που παραγγείλατε, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του
τιμολογίου,
• εάν η συσκευασία
τους είναι κατεστραμμένη ή έχουν κάποιο εμφανές ελάττωμα, εντός 15 ημερών από
την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου,
• εάν έχουν κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα ή ελλείπει κάποια από τις ιδιότητες που συμφωνήθηκαν μεταξύ μας, εντός 2 ετών από την παράδοση του πράγματος ή για τους λόγους που αναφέρονται στην εμπορική εγγύηση που συνοδεύει το προϊόν, εντός του χρονικού διαστήματος που αναγράφεται σε αυτήν.
Διαδικασία Επιστροφών
Τα προϊόντα επιστρέφονται συμπληρώνοντας και καταχωρώντας την αίτηση
επιστροφής προϊόντος. Αναλόγως των
λεπτομερειών του αιτήματός σας θα σας αποσταλεί email με περισσότερες
πληροφορίες για τον τρόπο επιστροφή των προϊόντων σε εμάς και την επισκευή ή
την αντικατάστασή τους ή την επιστροφή χρημάτων, εάν κάτι τέτοιο προβλέπεται,
ανάλογα με τη φύση του προβλήματος. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αυτή θα
γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους (δηλαδή με επιστροφή
μετρητών σε περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με τραπεζική κατάθεση σε τραπεζικό
λογαριασμό, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς
με χρέωση τέτοιας κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της εταιρείας μας. Ειδικότερα, σε
περίπτωση χρέωσης του τιμήματος μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση
της εταιρείας μας για την επιστροφή του ποσού, εξαντλείται στην δήλωση της
ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με εμάς τράπεζα που εξυπηρετεί τις
συναλλαγές μας (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν
λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση
της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της
χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει
καταρτίσει με εσάς). Η εταιρεία μας κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη
συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο
εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της χρεωστικής/πιστωτικής
κάρτας τράπεζα η οποία ρυθμίζεται από την σύμβαση της τράπεζας με εσάς.
Συνοδευτικά έγγραφα
Προκειμένου να αντικατασταθεί το προϊόν, απαιτείται:
• να κρατήσετε και
να μας στείλετε όλα τα έγγραφα τα οποία συνοδεύουν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ,
Τιμολόγιο κ.ο.κ) καθώς και τη συσκευασία του, εάν το επιστρέφετε είτε επειδή
αυτή έχει καταστραφεί είτε επειδή τα προϊόντα δεν είναι αυτά που παραγγείλατε
είτε επειδή υπάρχει κάποιο εξωτερικό ελάττωμα,
• εαν είναι
ηλεκτρική συσκευή – μηχάνημα, να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της
συσκευής (serial No.)
• τo προϊόν να μην
έχει χρησιμοποιηθεί και
• να τραβήξετε 3
φωτογραφίες, σε περίπτωση που το προϊόν έχει εμφανές ελάττωμα και να τις
επισυνάψετε στην αίτηση επιστροφής προϊόντος
Πληροφορίες τεχνικής υποστήριξης
9. Χρειάζομαι τεχνική κάλυψη για το
προϊόν μου. Τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε να συμπληρώσετε
την φόρμα αιτήματος τεχνικής κάλυψης και θα λάβετε email με οδηγίες για την διαδικασία ελέγχου/επισκευής.
Εξουσιοδοτημένος αρμόδιος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
1 Μπορεί να έρθει
τεχνικός στο χώρο μου;
Ένας συνεργάτης του Εξωτερικού Service World - HORECANEXT θα επικοινωνήσει μαζί
σας εντός 24ώρες από την ώρα που καταχωρήσατε το αίτημα σας.
Κατόπιν επικοινωνίας και αν κρίνεται έλεγχος και επισκευή στο χώρο σας θα
κλείσετε ραντεβού με τον τεχνικό.
Ποια είναι τα έξοδα της αποστολής της επισκευής;
Εντός εγγύησης δεν
υπάρχει χρέωση για τα έξοδα παραλαβής της συσκευής σας προς έλεγχο/επισκευή και
επιστροφής σε σας.
Που μπορώ να βρω ανταλλακτικά/αξεσουάρ για τα συσκευή μου;
Τα ανταλλακτικά σας μπορείτε να τα ζητήσετε τηλεφωνικά στο 2130998989 ή στο email support@horecanext.gr και αρμόδιος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας δίνοντας σας τις απαραίτητες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα και το κόστος.
Αν η συσκευή μου είναι εκτός
εγγύησης, ποιο είναι το κόστος της επισκευής/ελέγχου;
Καταχωρήστε το αίτημα της επισκευής/ελέγχου και αρμόδιος συνεργάτης μας θα
επικοινωνήσει μαζί σας. Θα σας δώσει πληροφορίες για το κόστος του ελέγχου που
απαιτείται για την εξακρίβωση της βλάβης.